مزایای برش لیزری

مزایای برش لیزر

کاربردهای برش لیزری در قم به دلیل مزایای بیشمار این فناوری در سالهای اخیر به طور پیوسته افزایش یافته است.با استفاده از دستگاه برش و حکاکی لیزر میتوان اجسام مختلف را با دقت بالا برش داد و یا اینکه روی آنها حکاکی کرد.از برش لیزر در صنایع گوناگون بخصوص صنعت خودروسازی ، هوافضا و الکترونیک استفاده میشود.

به غیر از فرآیند برش لیزری فلزات در قم ، فناوری های زیادی مانند دستگاه فرز cnc وجود دارد که با استفاده از آنها میتوان به نتایج مشابهی دست یافت ، اما برش لیزر نسبت به سایر تکنیک های برش ، مزایای زیادی دارد که در اینجا قصد داریم در مورد آنها صحبت کنیم ، تا به شما در درک بهترین کاربردهای این فناوری پیشرفته ساخت کمک کنیم.لطفا همراه ما باشید تا در این زمینه اطلاعات مفید و جامعی بدست آورید.

برش لیزری فلزات در قم

  • این یک “فرآیند غیر تماسی” است ، این به این معنی است که در تکنیک برش لیزر ، دستگاه برش لیزری برای برش اجسام ، هیچ گونه تماسی با جسم مورد نظر نداشته و روند ذوب و برش را از طریق گرما فراهم می کند.در نتیجه در این روش ، در مقایسه با روشهای برش معمولی ، آسیب به مواد به حداقل می رسد.
  • فرآیند برش و حکاکی لیزر با دقت بالایی انجام میشود ، در نتیجه با استفاده از دستگاه برش لیزر ، حکاکی دقیق تر و برش تمیز تر امکان پذیر است.
  • با استفاده از برش لیزر ، طیف گسترده ای از مواد بدون آسیب رساندن به آنها قابل برش هستند.با استفاده از این فناوری میتوان مواد مختلفی از جمله فلزات ، چوب ، چرم ، پلاستیک و کاغذ را برش داد.
  • در این روش سرعت تولید نسبت به سایر دستگاه های cnc بالاتر است.
  • تکنیک برش لیزر هم چنین کارآمد و مقرون به صرفه است.
  • در روش برش لیزری پس از انجام عملیات برش ، معمولا قطعات برش داده شده برای کارهای بعدی خود کاملا آماده هستند.به عبارتی دیگر لبه ها برای مونتاز یا جوش و غیره آماده هستند.

مزایای مختلف برش لیزر

  • برش لیزر ، یک روش برش بسیار ایمن تر نسبت به دیگر روش هاست ، زیرا فرآیند برش در یک محفظه بسته شده انجام می شود.
  • در این روش میزان ضایعات حاصل از برش ، در مقایسه با سایر روش ها بسیار کمتر است.

برش لیزر فلز قم ، یکی از قدرتمندترین فناوریهای تولیدی است که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.جزئیات و کیفیت نهایی برش لیزری کاملاً باورنکردنی است و همین امر باعث شده است که برش لیزری در بین تولیدکنندگانی که به قطعات دقیق و با کیفیت بالایی احتیاج دارند بسیار محبوب شود.از هوافضا ، تولید کنندگان صنعتی و خرده فروشی ، گرفته تا شرکت هایی که در زمینه معماری ، خانه سازی و صنایع تزئینات داخلی فعالیت می کنند ، همه می توانند از مزایای برش لیزری بهره مند شوند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *